De BAG specialist neemt desgewenst het complete BAG-beheer uit handen. Wij zorgen voor de administratieve verwerking, kwaliteitsbeheersing, procesafstemming en voortgangsrapportages. De BAG-applicatie inclusief technische koppelingen blijft in huis bij de gemeente. Op deze manier houdt de gemeente regie over het applicatie- en gegevenslandschap, terwijl de BAG specialist ervoor zorgt dat op BAG-gebied kennis, kunde en kwaliteit 100% zijn gewaarborgd.
BAG als core business
Ontzorging van uw BAG-beheer levert onder meer de volgende voordelen op:
- 52 weken bezetting en vervanging;
- Gegarandeerde uitvoering volgens laatste wet- en regelgeving;
- Kwaliteit gegarandeerd door jarenlange ervaring;
- Inclusief advisering en rapportering;
- Gemeente houdt regie en kan beheer altijd terugnemen.
Kosten
Ontzorging van het BAG-beheer is maatwerk. Om deze reden is het afgeven van een kostenindicatie niet mogelijk. De kosten hangen sterk af van de taken die de gemeente bij ons wil onderbrengen. Zo willen sommige gemeenten bijvoorbeeld zelf het tekenwerk verzorgen of geen externe organisaties mandateren voor huisnummerbesluiten.
Neem vrijblijvend contact met ons op
Ontvangt u graag meer informatie over onze dienstverlening? Stuur ons een mail via info@bagspecialist.nl of bel naar 06 36 08 97 00.